środa, 18 lipca 2012

Nowe farby do włosów Revlon ColorSilk

Witam,
Dzisiaj nowinka dla samodzielnie farbujących włosy w domu, która również i mnie zaciekawiła. W czerwcu tego roku Revlon wprowadził na polski rynek farby do włosów ColorSilk.
Z opisu producenta:
 - delikatna formuła farby Revlon ColorSilk nie zawiera amoniaku dzięki czemu jest bezpieczna
dla delikatnej struktury włosa i skóry głowy
 - w opakowaniu znajduje się bogata w proteiny jedwabiu odżywka po farbowaniu, która
sprawia, że włosy po koloryzacji wyglądają lepiej niż przed zabiegiem
 - farba zapewnia 100% pokrycie siwych włosów
 - zawiera filtry UVA/UVB, które pochłaniają promienie ultrafioletowe, chroniąc włosy przed
płowieniem i szkodliwym działaniem promieni słonecznych. W efekcie kolor pozostaje świeży i
naturalny na dłużej
- szeroka gama 30 kolorów
- cena detaliczna: 23,99 zł.


źródło zdjęć: materiały prasowe Baltic Company
Przyznam szczerze, że gdy na początku lipca kupowałam farbę do włosów jakoś jeszcze nie rzuciły mi się one w oczy, ale na pewno zwrócę na nie uwagę następnym razem i jeśli znajdę w sklepie to z chęcią spróbuję czegoś nowego (do tej pory używałam farby L'oreal Préférence). Z resztą opakowania Revlona bardzo przypominają mi te z L'oreala.
A czy Wy farbujecie włosy w domu czy jednak wolicie wizytę u fryzjera? Jakich farb używacie?
Pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. nie mają czerwieni, więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja farbuje wlosy w domu farbami garnier,mnie sie wydaje ze to dobra farba,chociaz fryzjerka raz doradzila mi zmiane farby na inna,podobno garniera sa bardzo ostre.
    Moze sie skusze i raz wyprobuje revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, naprawde sa podobne do opakowan Loreala!:
    daj znac jak Ci wyszlo jesli sie zdecydujesz...:) Ja do tej pory szczerze przyznam, ze raz farbowalam sama, raz u fryzjera c- na zmiane. Jak robie lekkie rozswietlenie - pojedyncze bardzo cieniuttkie naturalne pasemka, to oczywiscie u fryzjera... Kochana mam problem z komenttarzami u ciebie...nie wiem co pisze...nie widze tego! nie wiem z czego to wynika:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko w tym poście czy w ogóle we wszystkich?

      Usuń
  4. ja farbowałam Syossem a potem Palette a potem załamałam się wypadaniem i zapuszczam odrosty od 10 miesięcy z hakiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety już muszę farbować, bo mam siwe:(

      Usuń
    2. Ja już nie farbuję. Staram się jak najdłużej utrzymać naturalny kolor włosów, póki go mam. Chociaż siwych już coraz więcej. Moi rodzice zaczęli szybko siwieć, więc jestem przygotowana na to, że za niedługo czeka mnie farbowania do końca życia.

      Usuń
    3. u mnie jest dokładnie tak samo:)

      Usuń
  5. a gdzie kupiłaś tą farbe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze tej farby, piszę tu o niej jako takiej ciekawostce. Szczerze mówiąc to nie widziałam jej ani w Rossamannie ani w żadnej innej tego typu drogerii...

      Usuń
  6. Te farby są tylko w drogeriach a nie sieciowkach , w rossmanie zreszta nigdy nie ma calej linii kolorystycznej farb np loreal, jest tylko namaistka kolorow - bez sensu jest rossmann

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzylam odcienia 90 - bardzo jasny blond popielaty, mam wsloy z szaro mysim odrpstem i jasny blond po farbie loreala , ten odcien wyszedl piekny , jasny blond chlodny ale bez szarego polysku, juz 3 tydzien trzyma sie na glowie , lekko tylko pojasnial ale nadal jest w tonacji chlodnej, do tego koloryzacja jest mega lagodna , stor razy lepszy od castingu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam ! Siwych włosów zdecydowanie nie zafarbuje ! Po kilku myciach schodzi całkowicie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, opinie, porady. Są one dla mnie bardzo ważne:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...